Saturday, October 8, 2016

Die Beste Penny Aandelemakelaars Vir 2013

Die Beste Penny Aandelemakelaars vir 2013 'N Paar maande gelede het ek hierdie post oor die beste makelaars vir 'n kort verkoop pennie aandele. maar soos gewoonlik die lys verander het. Want soos my studente weet die aandelemark is 'n lewende asemhaling organisme dis voortdurend veranderende so ten einde suksesvol te wees, jy kan nie net memoriseer nie (alhoewel hierdie 7 gratis lesse geweldig help) 8230; jy moet verstaan ​​hoe die mark werk, die motivering van alle die spelers, die foute die meeste mense maak, is die kans en risiko / beloning van verskeie geleenthede, die vermoë om die bestes te kies en dan voortdurend aan te pas in die strewe na sukses. Maak dan 'n ton van $ sodat jy kan geniet 'n gek $ 235,000 motor soos ek doen: Dit is hoe my studente nou gemaak oor $ 5000000 in handelswins, al hier uiteengesit. en oor 'n dosyn van my handel uitdaging studente gemaak het $ 100,000 + elkeen in 'n paar kort jare sedert ek begin onderrig. So hier is 'n verduideliking oor die beste Penny aandelemakelaars vir die begin van 2013: 1. SureTrader is by verre my gunsteling makelaar in 2013 as wanneer jy 'n nuwe rekening oop te maak hier kan jy seker wees jy sal wees om die beste leen vir 'n kort verkoop pennie aandele wat my hoofbron van voorspelbare bestendige income8230; jy my aanvanklike ondersoek kan lees van Suretrader van 'n paar maande gelede, maar dit is verreweg my gunsteling makelaar te danke aan 'n lae minimum van net $ 500, geen patroon dag handelaar reël, verhoogde hefboom (vir diegene wat dit gebruik) en 'n onlangs bygevoeg lys van 10,000 aandele aan kort, aangesien hulle het 'n nuwe skoonmaak firma om hul arsenaal. Ja, ja hulle kliënte ondersteuning, webwerf en sagteware probleme sedert theyre steeds nuwe en klein en ja hulle is in die buiteland (vandaar die rede waarom hul kliënte Arent onderhewig aan die absurde PDT reël), maar die skoonheid van hul sakemodel is dat hulle verskeie skoonmaak firmas wat beteken beter borrows8230; en as iemand wat miljoene gemaak het kortsluiting die ergste maatskappye in die wêreld, Ill jou vertel baie van my sukses is te danke aan die vind leen. In teenstelling met ander makelaars met 'n groot leen, SureTrader se minimums is laag sodat die leen is toeganklik deur everyone8230; en verstaan ​​hulle spesialiseer in met aandele te kort van aandele tussen $ 2-5 / share8230; nie noodwendig die ultra-lae-prys dié wat die isnt einde van die wêreld maar omdat sy bang om kort aandele onder $ 1 / aandeel as die risiko / beloning stink. Ek is 'n trotse SureTrader kliënt en vennoot en ek is werklik dankbaar vir hul bestaan, veral vir al die internasionale mense wat my te e-pos elke dag te vra vir 'n kwaliteit pennie aandelemakelaar. 2. Interaktiewe Brokers het die enkele grootste kliëntediens van enige maatskappy, finansieel of andersins, wat ek nog ooit hanteer en indien u enige probleme met ambagte, teregstellings of sagteware glitches, verwag dat hulle skroef you8230; omdat hulle net omgee vir hul Bigtime hedge fund kliënte, nie oor iemand met minder as $ 1 miljoen en beslis nie iemand met minder as $ 100,000. Ek het aansoek gedoen om 'n vennoot weke gelede en hulle het vir my 'n e-pos gesê hulle sal my laat weet binne die volgende maand. (Aan die ander kant, ons aanvaar Profitly affiliasies dieselfde dag hier, en ons uitbetaal byna $ 50,000 verlede maand in affiliate kommissies) Dit gesê, hulle het 'n groot leen om kort verkoop pennie aandele, veral op aandele onder $ 2 / aandeel en selfs aandele onder $ 1 / aandeel. Sommige van my onkundig vyande verkeerdelik glo sy onmoontlik / onwettig om kort verkoop aandele onder $ 1-2 / share8230; nope, IB is die feit dat ek dit doen vir die jaar. 3. Ive ook miljoene koop pennie aandele so jy hoef altyd nodig om handel te dryf deur middel van hierdie kliënt-diens uitgedaag makelaars wat spesialiseer in die vind van 'n goeie borrows8230; Ive het 'n rekening by Thinkorswim, wat is nou 'n deel van TD Ameritrade, vir die jaar en hul kliënte diens is top. 4. Speedtrader is nog 'n aanlyn afslag makelaar ek vir my lang posisies as hulle bevoeg is en hul kommissies is baie laag.


No comments:

Post a Comment